روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات
فروشگاه اینترنتی هوشمندکاران ، با توجه به مسئولیتی حرفهای که در قبال خریداران گرامی دارد، سلامت کلیهی محصولات را قبل از ارسال بررسی میکند. البته “برای محصولاتی که عموماً بهصورت پلمپ ارائه میشوند این عمل بنابه خواستهی مشتری انجام خواهد گرفت”.
ضمانت ۷ روز بازگشت کالا
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده،هوشمندکاران این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هوشمندکاران کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده است، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط هوشمندکاران دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در هوشمندکاران به اتمام برسد، و هوشمندکاران امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
انصراف از خرید
-در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً با تماس به تلفن های اعلامی در سایت دفتر را از تصمیم خود آگاه سازد. و در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
-لازم به ذکر است در این صورت هزینهی ارسال اولیهی کالا به مشتری و هزینهی بازگشت کالا به هوشمندکاران بر عهدهی مشتری بوده و ایران صوت بعد از کسر هزینهی ارسال، باقی مانده ی وجه را بهطور میانگین تا ۷۲ ساعت بعد واریز خواهد کرد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل
هوشمندکاران خریدهای شما را با بستهبندی مناسب و ایمن ارسال میکند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیبدیدگی کالا شود به عهدهی شرکت حملکننده است و در صورت تأیید شرکت حملونقل مبنی بر ایمن نبودن بستهبندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران میکند.
شرایط بازگشت کالا
برای بازگشت دادن، باید کالا به خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بستهبندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بستهبندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بستهبندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا میگردد.
مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینهی ارسال بر عهدهی هوشمندکاران بوده و معیار بازگشت هزینهی ارسال کالا، رسید پستی میباشد.
در صورت ارسال کالا به روشهای دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینهی ارسال بر عهدهی مشتری خواهد بود.
-پس از پذیرش کالای بازگشتی در هوشمندکاران تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه بهطور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
-بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی هوشمندکاران در صورتی که کالا، خارج از قوانین هوشمندکاران بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال میگردد و هزینهی ارسال به عهدهی مشتری خواهد بود.
-در صورتی که آسیبدیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد،هوشمندکاران همان کالای آسیبدیده را مجددا برای مشتری ارسال میکند.
-در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد هوشمندکاران بهصورت امانت باقی میماند و بعد از آن هوشمندکاران نسبت به مفقودی و یا آسیبدیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.
-در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه اینترنتی هوشمندکاران باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.
کالاهای غیرقابل بازگشت
- کالاهای سفارشی که به درخواست مشتری موجود میشوند.
- کالاهای پلمپ
شرایط بازگشت وجه
در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل، وجه مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد.( واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود ) هوشمندکاران